Синхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.

В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

5-6 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;

7-9 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 01.08.2022 №1371 внесено зміни до Санітарного регламенту, які стосуються дистанційного навчання в умовах воєнного стану.)

 

Асинхронний режим - це взаємодія між суб’єктами  дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою  із затримкою в часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо. 



                                                                ПАМ’ЯТКА УЧНЯМ

ЩОДО САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

 ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

1. Треба розуміти, що це не час для відпочинку. Тому режим дня має залишатись таким, як і в навчальний період.

2. Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн, щоб час за комп’ютером «не розмивався».

3. Важливо, аби ця робота відбувалася спринтами — проміжками у 10хвилин із перервами на чай, перекус або активний відпочинок.

4. Виконуйте завдання своєчасно, не відкладайте на «потім».

5. Слідкуйте за новою інформацією.

6. Не завантажуйте систему зайвими повідомленнями.

7. Допомагайте однокласникам знайти потрібну інформацію із завданнями.

ПАМ’ЯТКА

ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.

·         Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.

·         Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.

·         На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.

·         Зовнішній вигляд також має значення.

·         Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.

ІІ. Самоорганізація навчання .

·         Робочий день почитати відповідно розкладу уроків.

·         Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн( один і той же час, в основному в денні години).

·         Роби перерви  між виконанням уроків.

·         Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

·         Пам’ятай  у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку(відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.

·         Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись  терміну здачі роботи.

·          Роботи  приймаються до  17:00,субота та неділя вихідні дні.

·         Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.

·         Пам’ятай про академічну доброчесність.

·         Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.

·         Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».

·         Дотримуйся чіткого режиму щодо надання  завдань на перевірку вчителю

·         У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.

·         Правила поведінки  на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати , але на аватарці фото учня, нік  – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку.

 

 

VПам’ятай!!!! Чітко дотримуйся складеного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього.